hayalperest__ elifsare3461 bizde yaklasık 1 haftadır ınflenza A oldu bu ağır olanıymış inatçı ateş öksürük biraz geç iyileşiyor sanırım birde biz 3 eczane gezdık o ilaçtan kalmamıştı herkes ınflennza olmuş yani düşün büyük salgın hastalık var
ogretmenanne34 hayalperest__ İnfluenza A domuz gribi mi acaba. Benim 1.5 aylık oğlum da pozitif çıktı
elifsare3461 ferlazen burnu da akmıyor ki. Ama uyurken nefes alırken hırıltısı var sürekli uyanıyor 😔 verilen ilaçta etkisini oldu mu olmadı anlamadım