Herkese merhaba bebeğim 6 aylık oldu 3 aydır aynı kilosunda ve 6.500 kilo hiç kilo almıyor nerdeyse 😞 mama içmek istemiyor ek gıda dönemine geçtik nerdeyse her şeyi reddediyor hiç istekli bir şekilde yemiyor artık ne yapacağımı ne ile besleyecegimi şaşırmış durumdayım böyle hiç kilo almaması normal mi daha önce yaşayanlar var mı ne yapmam gerekiyor