_The_ANA_ 124 Aptamil bir kere verdim fışkırtarak kustu ve ishal oldu yavrum Ağla ağla mahvoldu Doğduğundan beri Sma
balannesiii 124 aptamil benim oğluma dokunmustu aşırı kabızlık yapmıstı onda kabızlık yapma sorunu varmıs o yüzden bıraktık bebelac gold kullandık hep artık büyüdük tabi bıraktık :)
annesininkuzusuu1 124 Aptamili benim bebeğimde kustu bebelac gold şişirdi remen sma optipro kullanıyorum 2 hafta önce zamnlandı şimdi yılbaşından sonra yine zam hero baby devam sütü gördüm e bebekte onu denicem
124 _The_ANA_ SMa kilo aldırimi nasıl biz hipp kullanıyoruz ama oğlum çok sıkıldi sanırım mamadan içmek istemiyor
kvcbebek Bende sma kullanıyorum bebeğim 3 ay 10 günlük ama 10 gündür aşırı kusuyor bende mama değiştirilen ne versem bilemedim
124 kvcbebek ben hippten çok memnundum ama artık oğlum çok sıkıldı o yüzden mama değiştircez bende size hipp öneririm
124 annesininkuzusuu1 Hero baby bu gün bende e bebekte vordum ama Bebelac Gold aldım bakalım sevicek mi bebeğim
Kubraaa89 annesininkuzusuu1 ay bizimse aynı sorun oldu yA. Sma comfort kullanıyorum hem gaz hem kaka sorunu var
Smnr06 Ben aptamil kullanıyorum hiç bir sorun yok kabızlık sorunu vs yaşamadık ve kilo almasıda çok çok iyi öneririm doktor en iyi aptamil demisti
Ucansupurge 124 İkiside dokundu gaz kabız oldu yavrum Sma kullanıyoruz memnunum hiç bir problem yaşamadık
1Anakuzusu Kızım ilk doğduğunda sütüm yetmediği için bebelac gold kullandım 2 kutu. Ama çok gaz yaptı ve doyurmadı. Sonradan aptamile geçtim. 8 aylığız şu an. Ve herhangi bir yan etki görmedim. Memnunum
Elcinn 124 sma kullanıyorum ilk günden beri şuan 3 numaraya geçtik sorun yaşamadım kuzum 1 yaşında hani gayet güzel
alyaninannesiii60 124 kızım 6 buçuk aylık aptamil kullanıyoruz memnunuz kabızlık gaz vs yaşamadık normal şekilde içiyor 🧿