Kızım 5 aylık doktorumuz tadımlara başlamamı söyledi başladık da. Zaten mama reddi oldu 3. Ayında kilosu yavaşladı bide probiyotik kullanmak gerekiyor mu bu dönemde ek gıdaya sindirimi alışkın değil hani yoğurt bazen yiyor bazen yemiyor iştahıda yok uykusunda mama içirmeye çalışıyorum
Bu dönemde var mı probiyotik takviyesi veren ben doktora sormayı unuttum
Bi ara biagai kullandık doktor verdi gaz damlası ama probiyotik de varmış galiba içinde