Yusufff-41 2prenses1pren susuz kalmıştır canım yine de bir doktora görünmekte fayda var bizdede öyle olmuştu testler temiz çıkınca sütümün yetmediğine karar verdik mama ve emzirmeden sonra su takviyesi yaptık düzeldik
Aselmiraaa 2prenses1pren idrar yolu enfeksiyonu olabir tahlil yaptırabilinir brbegimfe de olmuştu tahlil istedi doktorumuz temiz çıktı şükür bez markasını da degistirdiyseniz oda yapabiliyor bizno dönem başka bir marka denemiştik
2prenses1pren Aselmiraaa doktora yazdım bakalım ne diyicek. tahlil vermeyi düşünüyorum yarın sabahtan sağlık ocağına gitsem versem olur mu acaba
Yusufff-41 2prenses1pren bizde öyle besleniyorduk testler temiz çıkınca mama ve emzirme sonrası su ver demişti doktor öyle yaptım düzeldi test yaptırdınız mı merak ettim