Bebeğim 5 ay 6 günlük
Pazartesi günü burnu akmaya başladı ardından öksürük. Sonra gece ateşlendi. Salı günü doktora götürdüm. Şurup verdi antibiyotik verdi salgın var dedi geri gönderdi . Gecesi ateş 39.4 ü gösterdi . Acile gittik . Doktor ateş düşürücü ye devam et dedi . Birde orda hava verdiler ventolin ve cortair . Havayı aldıktan sonra bı tabak dolusu kustu . Sonra eve geldik Ateşini düşürdük ateşi hiç yok artk ama sürekli ağlıyor hiç uyuyamiyor. Napcaggimi şaşırdım . Niye agliyo olabilir. Katıksız deliksiz agliyo 😔 varmı başına gelen . Şimdi yine gideceğiz doktora.