agzimizin_tadi_kacmasin Hep akşam menüsü konuşuyoruz kahvaltı tarifi verecek yokmu değişiklik istiyorum bugün. Kolay pratik neler yapıyosunuz fikir almaya geldim .
agzimizin_tadi_kacmasin Labellda yulaf ömrümde yemedim desem sevemiyorum kendisini bir türlü nedense kaynanam gibi görüyorum onu 😂
Dilruba_1 Günde bir öğün yiyorum doyurucu olsun da ne olursa olsun kafasındayım 62 kiloyum zayıflamam gerek🤡