okuyor ben evde her gördüğüm yeri yumruklarım herkese bağırırım gördüğümü ısırırım 😂
Kız şakayla açılmış post çocuk ayakta duruyor düşerken ay anneme çarpmyım mı diyecek öyle dudağım patlıyor dişleri de kaşınıyo bende güldüğüm için ısırıyo şuan 11 aylık hiçbir eşyaya zarar vermesi ya da agresif hareketi yok neden yazdığını anladım ben de neyseee güzelce anlatayım 🍀