Arkadaşlar merhaba bebek arabamizin üst tentesi arabanim bagajından motor yağı gibi bi yag oldu leke geçmiyor ve cok kotu duruyor araba yesil siyah leke igrenc duruyor eski gibi daha 6 ay oldu kullanali
o lekeyi nasıl çıkarabilirim bi öneriniz kesim çözüm vs var mi