Hamileyken lavabo üstüne koydum bileğimi az dönme yaptı ondan sonra hiç geçmedi kendini hatırlattı hep doktorlara gttim birşey yok dediler film çektirdim yok emara gerek yok dediler öyle kaldı ve bugun artık canıma tak dedi bileğime hafif dokunsam hafif bi harekette kolum sızlıyor işlevini kaybediyor bu sefer tekrar gdiicem sizce ameliyat der mi doktor