Kızlar bebeğime tek bakıyorum ve inanılmaz zor bir bebek. Gün içinde ağzıma iki lokmayı nasıl attığımı bile bilmiyorum bazen. Günde iki saat oyun ablası gibi birini bulabilsem acaba faydalı olur mu deneyen var mı? Bana çok yapışık belki başka insan görünce biraz düzelir. Deneyimi olan anneler yazabilir mi?