Saricizgilibeyazev Anneler bebeğinize nasıl bir buhar makinesi kullanıyorsunuz . Kışta geliyor bebeğim üç aylık önerdiğiniz bir ürün var mı ??
Daisyy Saricizgilibeyazev biz dün doktora sorduk gerek yok dedi benim de çocuklarım var ben hiç kullanmadım dedi canım. Kayseride yaşıyoruz bu arada soğuk yer
ddmnrdgn Saricizgilibeyazev ben de merak ediyorum. Evimiz merkezi sistem kışın çok kuru olacak diye endişeleniyorum bebeğimin şimdiden burnu tıkanıyor pencereleri kapatmaya başladığımız İçin sanırım
Glitter Saricizgilibeyazev bize dogum hediyesi geldi. Aralikta dogum yapmistim. Ben de sık sık sinuzit oldugum icin ve evimiz de yerden isitmali oldugu icin cok isimize yaradi
Mom9 Almanız şart değil kalorifer üzerine kap içinde su veya ıslak havlu koymanız da aynı işlevi görüyor