Laden Günaydın tatlı kızlar🌺 Günlerdir sultangazi pdm de kargolarım bekliyor. Kendim gidip buradan almam mümkün mü? Daha önce gidip pdm den kargo alan var mı? Sanırım dağıtım merkezi olduğu için vermiyorlarmış ama bir ümit belki alan vardır🙈
minikMarquez Laden hayır alamıyorsunuz benim bildiğim kadarıyla bütün kargoların çıkışı ordan diğer yerlere veriliyor hazırlık aşamasındadir ordan diğer.bagli olduğunuz yere gider ordan size teslim edilir birde çıkışları erken oluyor
Laden Labellda hayır değil bekliyor günlerdir pdm de. Alabilirim yani dimi? Ay çok mutlu ettiniz beni sizde mutlu olun inşallah çok teşekkürler😍
Fasulye12 Laden İnegöl’de yaşıyorum . Her yerde olduğu gibi ptt dağıtıma çok geç çıktığı için , ürüne de ihtiyacım varsa pdm den gidip alıyorum .
Laden Fasulye12 ptt ile whatsapp üzerinden görüştüm de alamazsınız diye biliyorum ama arayıp sorun dedi. Ptt ye ulaşmak ne mümkün? Tabiki ulaşamadım. Dedim forumda bilen annelerimiz muhakkak vardır. Çok teşekkür ederim🥰
Laden Labellda hadi bakalım gidip göreceğim. Yakın olsa dert etmemde epey uzak. Onca yolu elim boş dönersem otururda ağlarım😁
Laden Labellda sormayın hele geçenler 11 günde getirdi tam. Deli olmuştum artık. Bunlarda 15 inden beri gelecek sözde
Laden Aslihan95 whatsapp hattıyla görüştüm verilmiyor ama arayıp bir sorun demişti. Kimi veriyor diyor kimi vermiyor diyor. Yakın bir yerde değil gidip bakayım. Elim boş dönersem oturur ağlarım😁
Laden minikMarquez yaaaa öyle mi? Pttnin whatsapp hattındaki hanımefendi de öyle demişti. Bugünde gelmedi kargom. Şimdiiii uzaklardaaaasıııın🥹
Nazlican Laden Aynı yerde kargom günlerdir bekliyor, Samsun’dan buraya 1 günde geldi ama o şubede bekletiyorlar. Ptt rezillik resmen, sikayetvar a yaz. Ara söylen. Getirirler ama 10 gün bile bekletirler. Evet gidince alabilirsin tabi kargoyu bulabilirlerse