bebeğim sürekli öhü öhü yapıp duruyor tik gibi oldu cidden ne ateşi var ne başka bişeyi bundan 2 gün önce aile hekimine götürdüm ve temiz bişeyi yok oyın uapıyor olabilir dedi burun akıntısı ateş iştahsızlık eşlik ederse öyle bilelim dedi ama şuan onlardq yok bebeğim 8 ay 27 günlük 😟 korkmaya başladım anne yüreği işte