Nurumay eskiden uyku eğitimimi vardı. Ya şimdi yeni yeni icaatlar çok komik. Ya zaten çocuk pışpışlamaya alisirsa öyle gider, sallanirsa öyle uyur. Beşikte falan. Ve iki yaş gibi uykusu geldi mi pıt uyur zaten. Yemin ederim para tuzağı böyle saçma şeyler. Gerek yok bence. Benim çocuğum iki yasa kadar hafif hafif sallayarak uyuttum iki yaşında şimdi uykusu geldi mi uyuyor kendi. Gece uyaniyor geri kendi uyuyor. Çocuk zaten öğrenir yavaş yavaş.