liyosunannesi23 Momyfat93 ben kullanıyorum memnunum. Ama her mama her bebeğe iyi gelmeyebiliyo, deneyip karar vermeniz daha iyi olucaktır ☺️
Annesinin-pasasi Momyfat93 ben kullanıyorum canım bebeğimin kilo alımında bize çok yardımı oldu sağolsun😁 ama sizin Bebek için de deneyip görmek lazım
Selin1 Momyfat93 ben kullandım sonra sma optipro 1 e geçtim o kadar rahatladım ki anlatamam . Mama köpürmüyo bile çalkalarken kolik bebek olunca buna dikkat ediyo insan
OlgaArslan Momyfat93 20 aylık kızım doğduğundan beri bebelac gold arada değiştirdiğimiz oldu ama ya içmedi yada kabız oldu biz memnunuz yani sindirimi kolay bi mama
mrsirmak Çalkalayınca köpürmedi beni korkutuyor köpüğü kaşıkla sıyırıp alıyorum onun dışında bir problem yok :)
kiliclar çok güzel bir mama hazmı kolay o yüzden gaz kabızlık yapmıyor yiğenim yiyor benim bebelac gold memnunuz biz