Aysa21 Bu hafta içinde 18 aylık bebeğim sünnet olacak ve doktor fobisi olduğu için asla durmuyor bu sebepten doktorla görüşmemizde genel anestezi dendi. Çok endişeliyim daha önce bu deneyimi yaşamış birine ihtiyacım var 🥺
Ilosumm Aysa21 sünnet değil ama mr ve tomografi için bebeğim 9 aylıkken anestezi genel anestezi almıştı. Korkmayın bebeğin ayına kilosuna göre dozunda veriyorlar. Sonra kendileri uyandırıyor gözlem altında tutuyolar
Beraninannesii Aysa21 Sünnet için değil ama 2 aylıkken genel anestezi aldı . Sürekli gözlem altındaydı annesi olduğum için beni yanından hiç ayirmamislardi .