Kızım 17 aylık.Aileler uzakta yaşadığı için ve çalışan bir anne olduğum için kızım 12 aylık iken kreşe başladı.Kreşi çok seviyor,hafta sonu kreş olmadığı için evde sıkılıyor ama bizde elimizde olduğu sürece dışarı çıkarmaya özen gösteriyoruz.
Biraz yemek seçme huyumuz var.Normalde yoktu ama büyüdükçe iş değişiyor.Boy ve kilo olarak gelişimi güzel.Baba ve dede bir de aç kelimesini sürekli söylüyor.Lakin anne ve nene kelimesini çok nadir söylüyor.Algısı çok iyi söylediğiniz şeyi anlıyor ve gördüğü şeyleri çabuk hafızasına kaydedip yapmaya çalışıyor.Kulak,burun,göz,saç,el,göbek,ayak nerede dediğimde gösteriyor.Köpek,kedi,inek ve karga ne dedi dediğimde seslerini çıkarıyor.Göz teması,isme bakma,oyun oynama gibi şeylerde de iyi.Son dönemde istediği şeyleri parmakla gösteriyor normalde böyle yapmıyordu.Sizin bebekleriniz nasıl.Bu ayda farklı gördüğünüz şeyler neler.Yada yeni öğrendiğini düşündüğünüz neler var.🫶🏻