Ben açıköğretim 4 yıllık çocuk gelişimi okuyorum aynı zamanda okul öncesi alan dahil kpss çalışıyorum. Şu an 4. Sınıf öğrencisiyim ve okulu öylesine değil gerçekten öğrenmek ve gerçekleştirmek için okuduğum için çok yoğun ders çalışıyorum. Eğer okul gerçekten okuyayım öğreneyim kendimi geliştireyim mantığında okursanız çok zor okuması, çünkü 4 duvar arasında öğrenmeye benzemiyor. Epey meşakkatli bir emek vermeniz gerek. Çocukla destek almadan yapılamaz değil ama bu süreçte yorulabilirsin. Desteğin varsa ne ala 🌸