gocebebirbayan Oğlum bugün sünnet olacak kızlar 2 aylık. Bana yardımcı olur musunuz nelere dikkat etmeliyim. Ne yapmalıyım hemen iyileşmesi için. İlk çişini yaptığında acıyacak büyğk ihtimalle , bez bağlamaya devam mı edicem hiçbir fikrim yok🤦🏻♀️
Teemo07 gocebebirbayan ben bezin içine bardak yerleştirdim 1 hafta kadar. pipisine değip canını yakmasın diye. Klips vardı zaten 3 gün pipisine. Zaten size anlatırlar neler yapmanız gerektiğini. Günlük bir rutinden farkı yok. Cok küçük oldugu için ksıa zamanda toparlar. İlk çiş ve sonrasında biraz agrısı olacaktır. Ama ilaç veriyorlar zaten. O rahatlatır. Hayırlı olsun simdiden.