Selam kizlar, çalışan anneler bana azıcık destek olabilir mi ya 😔 Pandemi nedeniyle evden çalışmaya geçmiştim oğlum 15 aylik oldu Ocak’ta bana ofise dönmem soylendi ama icim icimi yiyiyor nasil yapicam diye😭😭 kayinvalidem normalde destek oluyordu şimdi tüm gun o bakicak bebegim hala emiyor hiç okadar uzun kalmadik gözümde büyüyor 😱 bu yollardan gecen birileri varsa bana tavsiyede bulunabilir mi🤗💕