İki gün önce benim oğlum da aynı şekilde 4.ay aşısı oldu, daha önceki aşılarında ateş olmamıştı, öğlen ateşi çıkmaya başladı, geceye kadar calpol verdik düşmedi, gece acilde fitille düşürdüler (39 üstüne fitil veriyorlarmış) sabaha karşı yeniden çıktı bu defa biraz daha düşüktü calpol verdiler, calpolün dozunun önemli olduğunu söyledi doktor, evde düşmemesinin sebebi dozunda verilmemesi olabilirmiş(kilosunun yarısı ml kadar olmalıymış), aşı dışındaki ihtimallere karşı çocuk doktorumuz bakacak, bir de en sağlıklı ölçüm kulaktan ölçen cihazlarmış, evde hem kızılötesi hem dijital koltuk altı vardı kızılötesi vücudun her tarafını farklı gösteriyor ona güvenmeyin dedi doktor