KOSEMHANIM6 Selam arkadaşlar 10 gun sonra 3 aylik olucagiz ve hic kanamam olmadi dogumdan sonra boyle olan varmi normali sizde karnimda cok inmedi😔 kanama olmadgindan inmiyodur diyende oluyo bilemedim🙄🤷🏼♀️
baharsirkeci KOSEMHANIM6 benm kuzum bgn 4 ayını doldurdu ve hala kanamam olmadı, 20 gün kadar önce kadındoğum kontrolüne gitmiştim ultrason ile baktı ve daha birkaç ay kanaman olmayabilir dedi normalmiş
KOSEMHANIM6 baharsirkeci Aaa oylemi bende sorun vae artık bi gideyim diyodum 5 ay normal demek karnımdaki inmek bilmedi sizin ne zaman topladi karnıniz