Bacım seni çok iyi anlıyorum annelik sürekli kafaya birşeyler takmak ve herşeyden etkilenmek birazda .. Benim oğlum 10,5 aylık hala göz teması uzun yok ve inanılmaz hareketli en ayak kafa göz durmuyor 😂bazen kaptırıyoruz kendimizi burda okuduklarımız araştırdıklarımıza bende çok kafaya takan bi anneyim ama yanlış yapıyoruz olmayan şeylere kendimizi kaptırıp canımızı sıkıyoruz bırakalım bebeğimizin en güzel anlarının keyfini çıkarmaya daha 6,5 aylık gelişimi maşalla anlattığına göre iyi bile ama içinin rahat etmesini istiyosan doktora danış sağlıkla büyüsün 💐