Merhabalar.. oğlum 28 aylık ve asla ama asla meyve yemiyor.. ne yaptıysam denediysem olmuyor yediremiyorum.. sürekli her meyvenin sularını sıkıp içirmeye çalışıyorum ya da iyice ezip anlamayacağı şekilde yoğurduna karıştırıp veriyorum.. ama suyunu içmesindense meyveyi yemesini istiyorum tabiki.. önerisi olanlar yazarsa sevinirim..