Evseldoku Merhaba arkadaşlar 3 ay 11 günlük bebeğim var . Uyanıkken oyalamak çok zor oluyor . Devamlı kucağımda olmak istiyor ve sürekli mızmızlanıyor. Kucağımdayken bile böyle . Nasıl oyalayabilirim. Ne gibi aktiviteler yapabilirim
ulkununannesi Evseldoku oncelikle kendi kendine oyalanmasini beklemeyin size kokunuza en cok ihtiyaci oldugu donem. kucaginizda evi gezdirin her bi odayi ilk defa goruyomus gibi bakicaktir. kanguruyla disarda gezdirebilirsinz. 5 10 dk oyunhalisinda oynayabilir
Omerligunler Oyun halısına köy canım benim ki 2.5 aylık uyanıkken hep oyun halısı üstünde yada konuşuyorum onunla yüz üstü ceviriyorum öyle öyle oyalanıyor miz miz bir bebek değil
Evseldoku Omerligunler Omerligunler oyun halısına koyuyorum ama çok çabuk sıkılıyor 15-20 dakika oyalıyor oyun halısı. Konuşuyorum yattığında. Ama bir müddet sonra kalkmak istiyor . Kucakta evi turlayıp duruyoruz.
Evseldoku froheostern sizin bebeğinizde ilgisini çeken şeyden çabuk sıkılıyor mu? Erkek bebek mi? Acaba erkek bebekler mi böyle
Harikamm Ben oyun halısına bırakıyorum biraz en fazla 5 dakika oynuyor😂konuşuyorum sürekli çıngıraklarla oynuyoruz böyle böyle zaman geçiyor
Elifduman Benim bebeğimde 3buçuk aylık bizim günlük rutinimiz şöyle sabah kalktıysa altını temiZler ken ona şarkılar söylüyorum sonra beslenme vaktine geçiyoruz daha sonra ise oyun halısına koyuyorum en fazla 10dakka kendi kendine oyalanıyor daha sonrasında ben dikkatini çekmeye çalışıyorum oradaki oyuncaklara tekrar uyuyo uyandığında besleniyoruz bi 10 dakika maşa ile koca ayıyı açıyorum çok seviyo onun seslerine heyecanlanıyo sonra otomatik salıncağına koyuyorum biraz kendi işimi hallediyorum canı sıkılınca müzik açıyorum karşısında dans ediyorum bu şekilde eğleniyoruz keyif verici onlarla vakit geçirmek
Elifduman Bazen sırt üstü yatırıp önüne dikkatini çekecek bişey koyuyorum masaj yapıyorum Bazen açıp kitap bile okuyorum resimlerine bakınıyo oda onun dışında hep kucağımda ve bizde odaları gezip incelemeyi çok seviyoruz merak ediyorlar keşfetmeye çalışıyorlar bırakalım keşfetsinler
Serap123 3 aylık bebeğim bende oyalamakta çok zorluk yaşıyorum 😣 oyun halısı em fazla 15 dk oyalıyor. Sürekli konuşuyorum onunla ama canı sıkıldığında ve özellikle uykusu geldiğinde hemen mızmızlığs başlıyor. Zeka kartları da bu dönemde ilgilerini çekiyor bilginize☺️☺️
Saremm__ Bizde uc bucuk ayligiz sabah gayet iyyiz ama ogleden sonra uyandiginda bi saat sonra mizmizlanmaya başlıyor. Bi de istahi sabahlari nerdeyse hic olmuyor sizde de oylemi. Bizimle konuşmayı cok seviyor sürekli konusalim istiyor😅
MilaDilekAli Bende çok zorlanıyorum hep ilgi istiyor ben yoruluyorum o yorulmuyor. Kızlar peki bu ayda bebişlerinizin beslenmesi nasıl , benim kızım hiç mama istemiyor zorla yediriyorum mama saati gelicek diye üzülür oldum 😔
Tazeanne32 Evet e bebeğin zeka kartlarını kızım çok sevdi sürekli gösteriyorum ve ilgiyle takip ediyor mutlaka edinin