Merhaba ben uyku egitimi veriyorum bugun 5 ay 3 gunluk. Gecen aya kadar ben de oyleydim. Mahvoluyordum uykusuzluktan. Smdi yapman gereken bebegin uyanmadan onu beslemen. Emzirerek ya da biberonla nasil tercih ediyorsan. Hani ruya ogunu deniyor ya o sekilde. Ben uykusunu bolmeden 3 kere besliyorum. Ve cok buyuk ihtimalle uyanmiyor. Ama benden hizli davranip uyanirsa memede uyuyakaliyor ve doymadigi icin bir iki saat sora tekrar uyaniyor. Bunu onlemek icin mumkun oldugunva gunduz sagip gece iciriyorum.
Bu arada dogru kisiden dogru teknikle egitim alirsaniz bebeginiz de yipranmaz siz de ❤