Rumeysa1112 evet ben faydasını gördüm,ki benim bayağı kötü durumdaydı. Zeytinyağını hafif ılıtıp sonra göğsünüze de sürebilirsiniz o bana çok iyi geldi. Bebeğim doğru şekilde emmesine rağmen benim de yara olmuştu. Emzirdikçe düzelir diyorlar da emin değilim benim 2 ay sürdü iyileşmesi❤️🩹 belki ara ara silikon uç kullanırsanız canınız daha az acır .