Primadan oldukça memnunum. Hem premium care hem de aktif bebek gece hiç taşırma yapmıyor. Aktif bebek sanki gece daha iyi gibi hissediyorum niyeyse. Primanın kalıpları diğer bezlerden farklı alırken kilo aralığına dikkat edin. Benim bebeğim çok kilolu değil 7 aylık 7 kilo civarı şu anda. Normalde primanın 3 numarasının aralığında kalıyor ancak boydan kısa geldiğini farkettiğim için 4 numaraya geçeceğim. İnce bir de bezler bebek için de daha konforlu. Sadece maliyetli oluşu ve aktif bebekte ıslaklık göstergesi olmaması problem. Alternatif olarak sleepy bionaturali önerebilirim. Denemek amaçlı 1 paket aldım. 4 numarası rahatlıkla oluyor üstelik sleepy extraya göre kalıbı daha büyük birebir kıyasladım. Yani aynı markanın farklı serilerinde de kalıp farkı olabiliyor, aldığınız seriyi değiştirebilirsiniz. Gündüz bionatural kullanıyorum şu an sık sık değiştirdiğim için bir sorun yaşamadım ta ki bugüne kadar. Bu akşam malesef sızdırma yaptı ancak ben bezi bol bağlamış olabilirim, bez kaymıştı. :) kısacası gündüz sık değiştirildiği için daha uygun fiyatlı bezleri düşünebilirsiniz ama gece özellikle uzun süre bebeğin altını almıyorsanız primayı tavsiye ederim.