Nur336 ilk 2 ay MAM kullandık, arada alıyordu güzel ilerledi derken 2 bucuk aylıktan sonra almadi ucak yolculukları haric. 4.aya kadar Bibs ve philips avent soothie ile ara ara dönemlerde denedim onlari da almadi. 6.aydan sonra avent ultra air aldım yine uçak yolculuğuna çıktığımızda rahat olsun diye yedek evde kalsın diye, bu sefer de bebegim tuttu emzikleri. 11 aylik hala avent kullanıyoruz, ve bilmiyorum kaçıncı kutuyu aldım kaybetmekten.