Feyzosumunannesi 7 ay 13 günlük. Az önce acildeydik. Sebebi, sürekli uyanıp uykusuna devam edememesi 😁 acile gitmek icin komik bir sebepmiş gibi geliyor ama gözünden yaş gelinceye dek ağladı bu kez 😔 Dişi de patladı uzama aşamasında ama bu seferki başkaydı diye doktora gittik. Bağırsak hareketleri cok, gazı var dedi döndük şimdi. Emdi, yattı ama max 1 saat uyur. 1 aydır böyle saat başı uyanıyor 🤦♀️ Kolaylıklar hepimize 🥺