Merhabalar 1 yaş bebeğim geçen ah amaliyat oldu ve ameliyatından sonra geceleri sürekli mızlanarak uyanmalar veya komple uyanmalar başladı sanki uyku terörü gibi. Uaynıp 2 3 saat uyumuyor acaba nasıl düzelir bilgisi olan varmı. Uyuyoken neden ağlıyodur