Esraw Kızlar bugün 3 aylık bebeğimin baş çevresi 42 cm çıktı 1 cm fazla olduğundan sağlık odağındaki hemşire çocuk doktoruna görür dedi bu durumu yaşayan varmı lütfen beni rahatlatirmisiniz😥😥😥😥
Omerligunler Esraw 2 aylıkken 40 cm çıktı benim oğlumun başı ve bisey denedi dr büyük diye endişe etmeyin doğum ölçüsüne göre hesaplayın çokmu büyümüş mesela oğlum 36.5 cm dogdu bası kilosu boyu ona göre buyuyor doğal olarak
Omerligunler Esraw bingildagi ne durumda bisey dedi mi benim oğluma bıngıldak küçülmeye başlamış dedi biz ondan korktuk götürdük dr a baş çevresi büyüdüğü sürece sıkıntı yok dedi dr şükür fazla bile büyümüştü her ay takip edilecek
DlaraKaanTekn Endişe edilecek birşey olduğunu sanmıyorum. 3 ay 7 günlüğüz. Üç gün önce doktorundaydık baş çevresi 41 cm. Olumsuz hiçbir şey söylenmedi
Deniz0103 2,5 aylık bebeğimin 39 cm çıktı. Doktor normal dedi. Bence endişelenmeyin doğumdaki baş çevresiyle de alakalıdır.
Esraw Omerligunler Bingildagi küçük bizimkininse yani baş çevresi büyük olunca bıngıldak küçük mu olması gerekiyormus
BusbusveHashas Omerligunler merhaba bizim erken kapandı bıngıldağımız, sizin son durumunuz nasıl acaba
Omerligunler Esraw kafa çevresi büyüdüğü sürece sıkıntı olmaz ya i her ay olmadı gerektiği şekilde dr ların söylediği bu kimi bebegin erken kapanıyor bıngıldak kızımın 1 yaşında kapandı oğlumun 2 aylıkken küçüldü mesela dr yapısı ile alakalı dedi
Elifduman Doğum ölçüsüne göre Ayda 2cm büyümesi gerekiyor diye büyüyorum 3sanrim büyümüşse bi anormallik mil ama bu tek bi ay için değil 3-4ay bu şekilde büyürse sıkıntılı canım benim doktorum da herkesin baş çevresi farklı olur sesi belki büyük bi kafası olacak belki kafa yapısı öyle sıkıntı olduğunu sanmıyorum hepimizin kafa yapısı bir mi bebeklerin ki de öyle
Baharyildiz Esraw Bu tür şeyleri çok da dert etmeyin. Bizimki de hep büyüktü. İmkanınız varsa ayda bir rutin kontrollerinizi hastanede yaptırmanızı öneririm. Bir çocuk doktoru ile sağlık odağındaki aile hekiminin bilgisi aynı olmuyor maalesef.
Baharyildiz Esraw Bu tür şeyleri çok da dert etmeyin. Bizimki de hep büyüktü. İmkanınız varsa ayda bir rutin kontrollerinizi hastanede yaptırmanızı öneririm. Bir çocuk doktoru ile sağlık odağındaki aile hekiminin bilgisi aynı olmuyor maalesef.