Aylin_07 Bende ikea muadili e bebekten baby plus star mama sandalyesi 200 tl ye aldim çokta memnunum
Ben de dün sipariş verdim Vodafone uygulaması üzerinden aynı sandalyeyi ve içine minderini de 212 tl ye geldi 2si birlikte. Şu an indirim var vodafone da. Ayrıca her şeyde kargo bedava oluyor, o yüzden ordan alıyorum çoğu ebebek ürününü. Bakalım inşaAllah biz de memnun kalırız. 3 gün sonra 6 aylık olacağız. Ek gıdaya başlatıcam 😊😊