Serifevrl Kızlar oğlum 2bucuk aylık oldu gaz sancısı var kasıyor hala kendini ve ağlıyor 2.3 gündür daha da ağlamaya başladı öneriniz varmı normalmi nekadar sürecek bu durum çok canım sıkılıyor
Caglarass Serifevrl Yüz üstü yatirirsaniz rahat çıkarır gazını. Damla kullanıyor musunuz ? 4.ayda azalıyo yada bitiyo. Oğlumda 6 aya kadar sürmüştü 😒
[silindi] Serifevrl kızım 2 ay 23 günlük 3 gündür rahat nefes alıyoruz bundan 15 gün öncesi azmıştı resmen sancıları ama sabredin biraz daha 3. Aya yaklaşırken azalır büyük ihtimalle çoğu kişinin bebekleri 3. Aydan sonra sakinliyormuş sabırla o günü bekliyorum