BusraTrgn Arkadaşlar bebeğim 4 aylık oldu Palvik bandaj kullanıyor bi bacağı 63 diğeri 58 çıktı 10 gün sonra 1 ay olacak bandajlı takalı bu sonuçlar ne derecedir bilen var mı bi yardımcı olun bir ayda düzelme durumu olur mu
BusraTrgn aklc1 3 ayda toparladık ve çıkarttık çok şükür ama aksatmadan taktık süreç biraz sıkıntılı ama sonuçları güzel oluyor çok geçmiş olsun geç gördüm yazdığınızı sizin süreç nasıl ilerliyor
aklc1 BusraTrgn biz bi ay yanlış bandajla pek ilerleme kaydedemedik Şuan bir Prof a gidiyoruz omunla bir nevi yeniden başladık tedaviye yeni bi bandaj vs verdi ama bugün iyiye gittiğini söyledi bizim değerlerimiz daha da düşük aslında şaunluk bi tarih vermedi inşallah düzelsinde alıştı zaten bandajına şuan 🤲🏻
aklc1 BusraTrgn bizde asla çıkarmıyoruz sadece haftada 1 banyo dedi o da toplam 10-15 dk sürecek dedi o yüzden çok dikkat ediyoruz estagfurullah cevap vermeniz yeter 🫶🏻
BusraTrgn aklc1 rabbim tez zamanda Şafii ismiyle şifasını versin inşallah bende tekrardan bi kontrol amaçlı götürmek istiyorum doktora artık iyice pimpirikli olduk öküzün altında buza arar hale geldik rabbim yaşatmasın hastalığın her türlüsü zor dermansız dert vermesin 🤲🏻🌺
BusraTrgn Dilo24 çok geç olacak ama bayadır girmiyordum buraya 15 aylık tazı gibi koşuyor çok şükür etken teşhis hayat kurtarıyormuş gerçekten ☺️