Hafsa_25 evet 2 yasından önce yapmıyolar. Cok şükür ki çaresi var. Üzülmeyin güclü olun cocuklar hemen toparlıyolar ama bizim ömürden ömür gidiyo işte😢 kızım 6 yasında hala takipte. Ateşli enfeksiyon geçirmemesi lazım, kabız olmaması lazım, idrarını tutmaması lazım. Hep kollamak lazım bu hastalıkta. Allah yardımcımız olsun