Adazehra Merhabalar 6 günlük bebeğim sürekli emmek istiyor. Memeden ayrılıyor 10dk 20dk sonra en fazla tekrar aranmaya başlıyor. Hatta bazen daha sık. Normal mi bu? Bu kadar emmenin zararı olur mu ki? Bende yoruldum artık gece gündüz emzirmekten
Miniz Adazehra Normal canım. Meme ucu kokusu ile plesantanın kokusu aynıymış. Kendini güvende hissetmek istiyor. Zararı olmaz gücünün yettiğine emzir bebişini hem sütün çoğalır hem bebeğin büyür gelişir.
Satiyeakinci Adazehra 6 gunluk bebegin emmesi o kadar kuvvetli degil. Hazimsizlik yapmaz canim. Cani ne zamab isterse emzir. Senin icinde zor evet ama yapacak bisey yok:)