Sesss_s Fatmaeyll 11 aylıkken deldirdim . Doktor o zaman deldire bilirisn demişti . Tek sorun küpenin cok aşırı agır olmaması lazım buna dikkat etmek yeterli demişti
Aslmra80 Fatmaeyll sanırım 1 yaşından sonraydi. Ama aklım olsa daha erken deldirirdim. 8 9 aylıkken deldirirdim mesela
Prensesannesi01 Fatmaeyll bebegm 1 yaşına giriyor yarın geçen hafta sağlık kabinin de doktora deldirdim
Omurbebek Fatmaeyll hayır alıştı kendi küpesiyle değilde benim küpemle çok uğraşıyor 😀 ben arkası vidalı olan çevirmeli olanlardan aldım ki çıkaramasın diye
Eceyigit_14 17 aylık olucaz hep erteledim çünkü çok zor bebekti kızım açıkçası onu düşünmeye vaktimde olmadı aklıma gelmedi hala en doğru zaman ne zaman diye düşünüyorum sanırım büyüdükçe daha zor olacak küçükken deldirmek mantıklı sanırım
Aslmra80 Okuyanbiranne kızım kulağıni ellemedi hiç cekmedi kulağından gayet güzel ilerledik o yüzden erken deldirirdim
Birdunyabircennetannesi Doğru olanı kendi büyüyünce deldirmesi bence. Zorunlu değil sonuçta belki de benim gibi küpe sevmeyecek. Hiç boşa canını yakmayın derim