Elisssa ben kullanıyorum oğluma yıllardır hemde çok memnunum ve strath şurup da kullanıyorum o da isviçre şurubu mayalandırma usulü bağışıklık için ve doğal yıllardır ikisini kullanıyorum 4 yaşından beri şuan 8,5 yaşında hergün verme ama 2 gğnde bir 3 günde bir tavsiye ederim