uytanebruu Ceylangul Benim bebeğim 3 kilo 100 gram doğdu. 2. ayında 4 kilo 600 gramdı. Bence bebeğinizin kilosu gayet normal. Zaten doktorunuz her ay gelişimini kontrol ettiği için o da söylüyordur. Siz sık sık emzirmeye devam edin benim gibii☺️ Bol bol löp et olsuun:)
berna5225 Ceylangul benşm bebeğim de 2700 doğdu 2. ben ayında şuan 4500 kilo az feln demediler bence gayet iyi bebeğinizin kilosu kilolu olup sağlıksız olacağına zayıf olsun sağlıklı olsun bence kafanıza takmayın
NiLDeRiN Ceylangul 5 çok iyi geldi bana . Persentil tablosundan bakabilirsiniz gelişiminin nasıl olduguna.
Ceylangul uytanebruu teşekkür ederim ya etrafımdakiler kim görüyorsa bebeğin gelişmemiş diyor ve bir anne olarak çok üzülüyorum kafama takıyorum
Imau Ceylangul ortalama kilo almış gayet güzel. Herkes hemen löp löp olsun istiyor ama sağlıksız olacağına böylesi daha iyi. Sen sıkma canını bolca emzirneye devam et inşallah güzel güzel kilolar alır bebişin
Merve191122 Ceylangul kafana takma elalemin dediklerini kuzum. İlk doğum kilosuna göre gayet normal almış. Her ay ortalama 700-800 gram alacak gibi düşün. Artı eksi olabilir tabi. Çişli kakalı bezi 5-6 tane varsa gün içinde eğer, sütün de yarıyor demektir.
Mommy16 Ceylangul etrafı dinlemek hiç mantıklı bir hamle değil doktorunuz yada sağlık ocağında takipli hemşirenize danışın derim her bebeğin gelişimi kendine özeldir
uytanebruu Ceylangul Kim ne derse desin önemli olan sen ve bebeğinsin. Hiç canını sıkma, ikiniz içinde en iyisi olacaak☺️
Ceylangul berna5225 maşallah aynen hani bize göre çok iyi işte bazen etraftakiler öyle dedimi insan üzülüyor acaba bebeğim gelişmemiş mi diye
Zynnradm Ceylangul 2 buçuk aylıgız 6 kilo kilosu çok demek çok iyi geliştiği anlamına gelmiyo ama gel de anlat etraftaki insanlara boşver
Nesoooolera Benim bebeğimde 37.hafta da 2400 doğdu hemen 2.195e düştü dün gittik doktora 2 ayına 1 hafta var 4.10 kg olmuş iyimi sizce gelişimi