Moms22 Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık oldu daha yeni ama yatırdığımda bir saatte bir ağlıyor baya kucağıma alıyorum uyuyor tekrardan yada emziryorum varmı başına gelen diş falanda yok daha 🙄
16temmuzannesi Moms22 benımkıde nerdeyse 1 aydır öyle, bazen yarım saatte bır bazen saat başı uyanır memeye koyunca gerı uyur artık uyku diye bısey kalmadı bende, gündüz delıksız uyur ama
Deletedmom_48 @Moms22 bizimkide öyle malesef kaçkerede post açtım ama bi bilgi edinenedim gece zaten devamlı kalkıyor şimdide 5te uyandık dahada uyumaz bu saatte kalkmak benide maffediyor