İyi geceler güzel anneler. 13 aylık oğlumu dün geceden beri süren ateş sebebiyle doktora götürdüm. Boğaz ve kulak enfeksiyonu çıktı antibiyotik verdi doktor. Biraz önce ateş tekrar yükselince ilaç vereyim dedim ilacı verirken yutmak istemedi ağladı o sırada boğazına kaçtı kusmaya başladı. Kusmaya devam ederken 3 kez nefessiz kalır gibi oldu elimiz ayağımıza dolandı bekledim kussun rahatlasın diye tamamen kusunca rahatladı. Ama çok korktum öyle nefessiz kalınca. Kusmuk ciğerine kaçmış mıdır öyle olduysa ne yapmalıyım eşimde şuan yurtdışında babamla kalıyorum napıcağımı şaşırdım 😭😭