Aptamille başladık. Başlarda iyiydi büyüdükçe kusmaya başladı, sonra istemedi. Baby goat aldım keçi sütlü diye, o da kokusu da tadı da gerçekten ağır bir mama onu sevmedi. Sma yı dün denedik içti, bugün oynadı içmedi. Sanırım benim bebe genel olarak mama sevmiyor 😬