Elfdmn Ameliyat yerinizi kaç gün sonra ağda yada jiletle aldınız? Ben ağda yapmaya korkuyorum. Ama jilette sürmedim hala 69 gün oldu benim 🙄
gzmklyy Elfdmn yok artık 😅😅 ağda tapabilirsiniz artık dısarda dikil mi kaldı ki ben 1 aylıkken yaptım ağda
Ftmatc Elfdmn Korkulacak bişey yok cnm ağda çok pratik ve temiz oluyor kuaförune dersin dikişine gelen yeri ellemez diğer yerleri yapar bn öyle yapmıştım ameliyat dan 1 ay sonra agdaya gitmiştim