Simay00 13 gunluk bebeğim var antibiyotik kullanıyorum öksürük için doktor verdi ama 2 gundur aynı saate fıskırarak kusuyor sebebi nedir acaba fıskırarak kusma sının acaba
Aysecay Simay00 gecmis olsun antibiyotigin markasindan olabilir yani bazi bebeklere bazi antiboyotikler iyi gelmez kusar ve ayriyetten ne ile veriyorsunuz ilacı bildigim kadariyla şırınga yardimiyla az olcekli verirmesi lazim
Zeynoopink Simay00 kurban olurum hava nasıl vermediler benim kızımda öyleydi hava ve öksürük ilacı verdiler
Cokyordunbehayat_53 Simay00 karın ultrasonundan bakıyorlar genellikle ama tam tefarruatlı bilmiyorum kardeşiminde bebekken reflüsü vardı 13-14 yıl geçti üstünden
Simay00 Zeynoopink 5 gun antibiyotik dedi yarın kontrol, var gecmez, ise hava ve yatıs dediler ama bakalım daha 14 gunluk ya
Eceyigit_14 Gaz birikince mideye baskı olduğu için fışkırtarak kusma gerçekleşebilir demişti doktorumuz ama sizin biraz daha farklı sanırım