uytanebruu Rica ederim 😌 Büyük ihtimal gazdır. Her emzirmeden sonra sırtını sıvazlayın, omzunuza alıp elinizi kubbe gibi yapıp sırtına vurun geğirsin. Bir keresinde bizimki de çok şiddetli ağlamıştı derdi buymuş 😅 Popo gazı için de ben tane kimyon içtikten sonra epey rahatladı. Bi de doktorumuz bize tamamen bitkisel damla vermişti. Eczacımız da tükendiği halde başka damla vermedi bu daha iyi diye. İsmi “Lactocol” tavsiye ederim düzenli kullanımda çok işe yarıyor.