İki tane sezaryen doğum yaptım , ikinci doğumdan sonra Kanamam durmayinca doktora gittim küçük miyom olduğunu söyledi ara kanamalarım devam etti , tekrardan bu hafta kontrole gittim doktor herhangi bi miyomun olmadığını sezaryen doğum dan kaynaklı iç taraftan dikiş ve rahim arasında boşluk oluştuğunu söyledi ve bunun kanama yaptığını şuanda çok bi kanama yoksa müdahale etmemize gerek yok dedi fakat öyle çok çok bi kanamam yok ama akıntı şeklinde var ( iç çamaşırım da leke görmekten sıkıldım artık ) sinir bozucu sezaryen doğum sonrası gerçekleşen komplikasyon dedi başına gelen var mı merak ediyorum … İlk doğumum da bebeğim doğdu yaşadı ve sonrasında vefat etti sanırım böyle bi durum olmasaydı beklerdim çok arada vermedim ikinci doğum için doktor üçüncüsünü düşün ve sonra çocuk dusunmemeni tavsiye ederim dedi suanlik düşünmüyorum fakat kafam da deli sorular sanırım tekrardan operasyon geçirme korkusu da var 😏😥