merve5561 malesef hiç yok sabah kahvaltı zaten yok ekmek yer bi tek oda hanı çay içine atılıp eskilerin tabiriyle papara derler ondan çok azcık☺️Çorba içmez yerse bi bulgur pilavı oda çok az kendı isterse yiyor ama istemezse hiç bi şekilde yemıyor bizim süt alerjımız vardı yenı yenı atlattık sayılır bide ondan kaynaklı bazı şeyler ztaen kilo alımı yavaş 6 aydan beri 😓