Kızlar kızım mamayı biberonu her şeyi reddediyor çocuk aç resmen ama yok yani ne yaparsan yapayım birkaç yudum içip bırakıyor uykusu deseniz zaten 3 den önce uyumuyordu. Dün sabaha karşı 5-6 arası uyudu 9 da uyandı 3 saat uyudu sadece. Ve gündüz toplasan yarım saat ancak uyudu. Ve bu saat oldu hala uyutmaya çalışıyorum zaman zaman ağlama krizlerine giriyor ne yapacağımı şaşırıyorum. Kimisi atak diyor kimisi diş belirtisi.. lütfen yardım edin iki gündür zombi gibi geziyorum 😐 ne yapabilirim nasıl sakinleşir uyur ne önerirsiniz?